جیگر تو این هفته ام برام خوبه بخورم؟؟

۷ پاسخ

من از سه ماه دوم تا اللن خوردم

ولی من از اول حاملگی تا الان ۳،۴دفعه خوردم😁

من سه ماه اول بده چون ویتامین ا زیاد داره بچه تشکیل نمیشه درست اخراش ک دیگه شکر خدا بچه کامل شکل گرفته ..

اولین چیزی که تو بیمارستان میگم برام بیارین جیگره😁

نه اصلأ من چهارشنبه از دکتر پرسیدم گفت اصلأ اول بارداری تا اخرش جیگر نخورین

وااای من که اسمشم میاد هوس میکنم 😢ولی تا الان نخوردم ترسیدم

کلا املاح و امشاع حیوانات خوب نیست کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان عرشیا مامان مامان عرشیا ۲ ماهگی
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی🥹🫀 مامان تودلی🥹🫀 ۱۳ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۲ ماهگی