بچه‌ها کباب دنبه جیگر میشه خورد

۵ پاسخ

اگه بچت دختره بخور مشکلی نداره اگه پسره کم بخور در حد چهار پنج دونه

اره جیگر میشه خورد به اندازه سه تا سیخ بیرون البته از سه ماه دوم به بعد
هفته ای یک بار اکیه

جیگر در حد ۳ تا دونه مجازه

آره بابا بخور حالشو ببر
منم خوردم

جیگر نه

سوال های مرتبط

مامان محیا 🎀 مامان محیا 🎀 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی