خانما الان میشه جیگر خورد دیگه؟

۱۱ پاسخ

قربونت بشم من ازاول بارداری میخورم سیرم میخورم دکترم گفت اشکال نداره

اره خیلی خوبه .دکترم چون اهنم امد پایین بهم گفت بخور اهنت بره بالا

این ی ماهم تحمل کن

من از دکترم پرسیدم گفت بخور

ن نخور بزار بعد از زایمان

پس میخوریم خانما

من ماه اول ویارم بود خوردم😶‍🌫️😂

منم خوردم بخورید بابا کم اشکال نداره

بخور ولی کم

من که خوردم😂

وای سوال منم هست انقد دلم میخواد🥺

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی