من خیلی دلم کاپوچینو میخواد میتونم هرزگاهی بخورم؟

۱۰ پاسخ

من تقریباماهی دو س بارمیخورم

من میخورم فقط زیاد نباید بخوری هفته ای یکی دوبار مشکلی نداره

ن دکترم گفت ماهی یکبار اونم رقیق یخور . منم رقیق دوست ندارم ☹️

میگن میشه

هر از گاهی چیزی نمیش نگران نباش

من ک نخوردم

من هفته ای یه بار میخورم

منم چندباری خوردم شوهرم گفته خوب نیست عذاب وجدان گرفتم

من که هفته یکی دوبار میخورم 😐

من هفته ای ی بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری