۶ پاسخ

من هر روز دارم میخورم

بخور بابا ی بار ک هزار بار نمیشه نوش جونت

در حد کم بخوری اشکالی نداره
من نصف بستشو با ی لیوان پر اب میخورم فقط واسه اینکه مزشو یکم حس کنم😑

نه چه مشکلی هفته دو سه بار مورد نداره

من هر روز دارم میخورم .... کافیین روزی ۲۵۰ میلی گرم در روز کاملا مجازه

دکترم گفت همیشه نخوری اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آراز👼🧿✨️ مامان آراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی