خیلی دلم نودل میخاد بخورم ضرر داره 🥲

۷ پاسخ

من هوس کرده بودم چندشب پشت هم خوردم نمیتونستم جلو خدمو بگیرم 😕

اسمشو آوردی هوس کردم دارم درست میکنم ❤🤗

مواد نگه دارنده زیاد داره و بسیار ورم و پف میاره.
یه بار هوسی بخور نه بیشتر چون سودی نداره فقط ضرره .

من از اول بارداریم‌خوردم چیزی نیست ک ضرر داشته باشه
رشته های امادست اتفاقا واسه وزن گیری هم خوبه ک

من خوردم دوبار

نوش جان
چاشنیش رو کمتر بریز

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری