۱۰ پاسخ

نودل مشکلی نداره من میخورم اما تند رو اصلا بنظرم چیزای تند نخوری بهتره

میگن بهتر نودل نخورید اما این ها خیلی تند هست و بیشتر اذیت می‌کنه

بخور بذار تبدیل به اژدها شه بچه🐉🐉🔥

نودل ممنوع تو بارداری

خیلی اینا تنده کم بخور

نودل آشغاله
هیچ ارزش غذایی نداره
چیه اینا میخوری
تخم مرغ بخور گوشت بخور ماهی بخور

خيلي تنده من چند بار هوسش کردم خوردم سسش کم بریز 😢

خیلی تیزه نخور

غیر از تند بودنش ایرادی نداره ،اگه تندیش زیاد نیس بخور

مزه ندارن

سوال های مرتبط

مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد