مامانا ۳۰ هفتمه میتونم کاپوچینو بخورم خیلی دلم میخااااد

۶ پاسخ

من میخورم بخور روزی یکی مشکلی نداره

آره فقط حواست باشه کمخونی نداشته باشی
مثلا هفته ای یکی خوبه

چرا نمیتونی

اره عزیزم کم باشه اشکالی نداره نوش جان

من از چهارماهگی تقریبا هفته ای سه چهار بار میخورم مشکلی نداشتم خداروشکر تا الان

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان دنیا❤ مامان دنیا❤ ۹ ماهگی
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی