۵ پاسخ

آره ماها رسم داریم‌بعد زایمان گوسفند میکشیم .که‌
کله‌پاچه و جیگر همه چیزو بدیم زن بخوره

بله جگر گوسفندی بهتره

جیگر گوسفند بخور ک تبش خنکه

من حتی تو بارداریم هم چند بار خوردم اندازه رفع هوس

آره میشه

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنی و نینی🧿🧿 مامان آنی و نینی🧿🧿 ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 مامان ائلمـان👼🏻🩵🍼 ۱۲ ماهگی
مامان نلین خانم

🤰🏼 مامان نلین خانم 🤰🏼 ۹ ماهگی