من خوردم سر پسر اولم خیلی شره بیش فعالع نخور اصلا نخور بر این دومی نخوردم
دیگه توصیه نمیگنن بخاطرهمون بیش فعالی
الان که اثر نداره سه ماه اول میخورن ولی منم نخوردم ترسیدم
سه ماه اول باید خورد .بعدا باعث بیش فعالی میشه
دکترمن که گفت کلا نخورباعث پیش فعالی میشه اگه هم خواستی خیلی کم باید۳ماه اول بخوری که اثرداشته باشه
بله فقط خیلی کم
والا من میخواستم بخورم خیلی ها گفتن اصلا نخور بچه پیش فعال میشه منم نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.