سلام خانما
شما تو بارداری کندر خوردین؟

۷ پاسخ

نه خیلی بده میگن نخورین

نه عزیزم

تا چند ماهگی میتونم بخورم؟

سلام قشنگم
من همون تایم خاصش که یادم نیس الان فقط میدونم سه ماهه اوله، خوردم
اگه منطقه گرم و خشک نیستی میتونی تو سه ماهه دوم و سوم هم کندر و مویز بخوری

ولی میگن هفته آخر بخوری بهتره

اره من بارداری قبلیمم میخوردم الانم میخورم

من ارع از ماه دوم یع شب درمیون خوردم تا قبل هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍼 مامان کوچولو🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نقل 🤰🏻 مامان نقل 🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۱ ماهگی