شما تو طول بارداری فسفود خوردین..؟

۲۱ پاسخ

هرچی حساس باشی بدتره

اوایل اره ولی الان چی بشه نتونم غذا درست کنم ی فلافلی چیزی بگیریم ازبیرون

ارع زیاد😅

آره خیلی کم

پیتزا مرغ و قارچ خوردم

در حد کم اره

اره خیلی کم

من ویارم بود کلا🙃

اره چندبار خوردم ولی راستش از فست فود دلم فقط کتلت و همبر ذغالی میخواد اصلا دلم سوسیس کالباس نمیخواد

آره خیلی کممم

منم خوردم

خوردم ولی کم

آره من اوایلش که ویار داشتم و هیچی نمیتونستم بخورم بعضی موقع ها فقط میلم به فلافل میکشید خیلی بهم مزه میداد

بله 😊😊

اره حدود ۴یا ۵ بار

نه نخوردم ضرر داره

در حد فلافل فقط

آره چرا که نخوریم.
من بیشتر فلافل. چون حداقل میدونم نخود هست

اره تا دلت بخواد

اره گاهي براي رفع هوس

اره میخورم ولی کم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی