منم شنیدم پیش فعال میکنه
الان ديگه كسى كندر نميخوره بيش فعال ميكنه بچه رو
نیازی به خوردن کندر نیس،بچه بیش فعال میشه.کار همون فولیک اسید رو میکنه
به جای کندر امگا۳ بخور بهتره باهوش میکنه
نخور بیش فعال میکنه گردو بخور
عزیزم نخور من دکترم گفت هم بچه پیش فعال میکنه هم امکان داره بچع رو لب شکری کنه
من نخوردم میگفتن پیش فعال میکنه اما اونروز جاریم میگفت من خوردم باید توی ۴ ماهگی بخوری
نخور بیش فعالی میاره
نخوردم چیه
وای نخور.. آبجی من سر پسرش خورد یعنی واقعا این بچه از بس حرف میزنع کشته مارو .. البته بامزس ولی اینجوریشم دیگه خوب نیس خیلیییی اذیت میکنه خیلییییی..
ابجزم میگه بخاطر کندره 🤣🤣
من از وکتر شنیدم که هفته ۱۲ تا ۱۶ فقط مجازه ، روزی اندازه یک عدس
تو کتاب ریحانه بهشتی برای ماه سوم نوشته من یه هفته ده روزی خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.