کیا کافئین میخورن تو بارداری؟نسکافه میشه خورد؟

۹ پاسخ

بچه رو پیش فعال میکنه صبوری کن تا زایمانت منم تو کفم😂😂😂😂

استفاده هرروز ازش ضرر داره

نه ضرر داره کافئین تو بارداری نسکافه هم کافئین داره
اگه هوس کردی با یکی یا دوبار چیزی نمیشه نوش جونت

سلام قهوه اسپرسو ضرر نداره ولی کاپوچینو و نسکافه چون چاق کننده هستن نخور

منم هر چند روزی یبار میخورم
فک نکنم مشکل داشته باشه اگه کم بخورید
مثلا من یه کاپوچینو رو سه الی چهار دفه میخورم

من هر از گاهی ماهی یکبار دوهفته ای یکبار میخورم

منم روزی یه لیوان قهوه خوردم هیچی نشد

اره عزیزم روزی ۱ فنجان میتونی بخوری

من خوردم به شدت کنترل شده

سوال های مرتبط

مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری