خانما کیا آسپرین میخورن تو بارداری

۱۴ پاسخ

من میخوردم

مننننن

من میخورم از ۱۰هفته فکر کنم شاید کمتر
سابقه سقط داشتم و اینک هی سردرد که می‌گرفتم دکتر گفت بخور از غلظت خونت کم می‌کنه
بعضی اوقات روزی دوبار بعضی اوقاتم نه یکی

منم میخورم برای خونرسانی بهتر جنین

من چطور

من میخورم

من
از اوایل بارداریم همون 5هفته

من میخورم چون دوقلو آسپرین برای خونرسانی جنین خون رو رقیق میکنه زودتر به جفت برسه ...

من میخورم

فک کنم همه باید بخورن

من میخورم

من میخوردم، که دیگه الان بخاطر نزدیک شدن به زایمان قطع کردم

من

من..

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری