خانوما کیا آسپرین میخورن ؟؟چرا میخورین و روزی چند تا ؟

۱۷ پاسخ

برای جلوگیری از فشار خون بارداری،خونرسانی به جنین
قبلا یکی اللن شبی دوتا

روزی یه دونه میخورم دوقلو باردارم برا فشار خون اینا میگن خوبه

شبی دوتا.بخاطر خون رسانی به جنین

روزی یکی
مقاومت شریان رحم

شبی دوتا میخورم فشار شریان رحمی بالاست بخاطر خونرسانی به جنین

شبی دوتا، مقاومت شریان رحمی

ب خاطرسقط روزی یکی میخورم

شبی یکی،خونرسانی

منم روزی ۲تامیخورم خون رسانی به جنین ضعیف بود

شبی یکی

منم روزی یکی بخاطر افزایش وزن خیلی زیاد که تو بارداری داشتم

روزی یدونه میخورم،برای خونرسانی بهتر به جنین

روزی یکی میخورم از همون اول به خاطر سالقه سقط و زایمان زودرس

من قبل شام یکی میخورم.اوایل بارداری فشارم بالا بود برام گذاشت دیگ بهتر شدم اما باز تا اخر باید بخورم

من شبی ی دونه دکترم داده برا خون رسانی فک کنم

من سقط داشتم دکتر بهم داده روزی یکی میخورم

روزی یکی سقط داشتم

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم مامان آیه خانم ۱ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی