قرص آسپرین تا چند هفته میخورن؟؟

۱۰ پاسخ

به من گفته تا، 36هفته بخورم

تا ۳۶ خوردم

دکتر من گفت هفته ۳۶ ب بعد قطع کن

بمن گفت تا۳۵

دکتر من از این هفته گفت دیگه نخورم ببین دکترت چی میگه

دکتر به من گفت تا ۳۰هفته

منم میخورم اگ از ۳۶ هفته به بعد هم بخوره چه مشکلی پیش میاد؟

۳۶ هفته

تا ۳۶ دکتر من گفته

۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان🩷🎀 مامان جانان🩷🎀 ۱ ماهگی