قرص آسپرین رو هفته چند باید قطع کنم!!؟؟

۵ پاسخ

۳۵هفته

با توجه به سونوت دکترت باید بگه من از بعد انومالی خوردم تا حدودا ۲۲ ۳ هفته شنیدم زیاد خوردنش خوب نیس باعث میشه واسه زایمان خونریزیت زیاد شه

۳۶ هفته به من گفتن

تا پایان ۳۵ هفته باید بخوری بعد اون قطع کن
البته بستگی به نظر دکترت هم داره
ولی بیشتر دکترا همینو میگن

من که ی هفتس قط کرده برام

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی