خانما قرص آسپرین چند هفته باید قطع کرد؟

۱۹ پاسخ

۳۶ ب من گفت

به من گفت ۳۵

دکتر من گفت ۳۶

۳۶ هفته

من دو هفته قطع کردم

تا شروع ۳۶ هفته خوردم

من ۳۶ دیگ نخوردم

۳۵ هفته

منم هفته پیش قطع کرد

من ۳۶جمعه قطع مبکنم گفت

من خیلی خون دماغ میشدم خودم چند شبی هست نمیخورم ، دکترم نرفتم ، چندین روز بود شدید خون دماغ میشدم و اصلا بند نمیومد

الان دیگه نخور

دکتر ب من گفت ۳۶هفته

واسه من ۳۵هفته قطع کرد

من داد یه ماه خوردم گفت ۳۶ هفته دیگه نخوری

باسلام دکتر بمن گفته پایان ۳۶هفتگی قطع کن

یک هفته مونده به زایمان

دکترم گفت از شروع هفته۳۶قطع کن

هفته۳۶

سوال های مرتبط

مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان آريشا
كوچولو مامان آريشا كوچولو ۱ ماهگی