خانما اسپرین چند هفته قطع کردید؟

۱۰ پاسخ

فک کنم ۳۶

۳۶ هفته قطع کردم

به منم گفت اول ۳۶ قطع کنم

عزیزم‌میخاستم درخواست بدم پربود میشه درخواست بدید هم هفته ایم داشته باشم شمارو

سوال منم هست

من یادم میره بخورم همش ☹️☹️

از دکترم پرسیدم منظورتون اینه که ۳۵ هفته و ۶ روز قطع کنم؟گفت نه شد ۳۶ قطع کن.همون اول ۳۶

دکتر به من گفت 34هفته 3 روز دیگه نخور

۳۶ هفته ات کامل بشه بعد

دکترم به من گفته تا ۳۶ باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آريشا
كوچولو مامان آريشا كوچولو ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی