خانما اسپرين و چند هفته قطع كرديد ؟؟؟؟

۴ پاسخ

٣٦ بايد قطع كني،من يادم رفت تا ٣٨ خوردم😂

وارد ۳۶ شدم قطع کردم

۳۶تمام

دکتر به من گفت تا 37 باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی