خانما که اسپرین میخورین از چند هفته قطع کردین دیگه؟

۱۴ پاسخ

من هم اسپرین هم انوکسارو از ۳۶ک تموم شد برام قطع کرد

فقط آسپرین یا انوکسا هم داشتی ؟

از ۳۶

فکرکنم دکتر گف ۳۶هفته

۳۶.

ب من دکترم گفته ۳۶هفته قطع کنم.من روزی دوتا دوتا میخورم

از ۳۶ هفته

۳۴هفتم کامل شد قطع کردم

منم فکرکنم ۳۵ بود قطع کرد دکترم

منم ۳۵ تموم شد،‌قطع کردم

۳۵ تموم شد قطع کردم

۳۶ هفته

دکترم گفت باید تا ۳۶ هفتگی مصرف کنم

دکتر گف از۳۶

سوال های مرتبط

مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان آريشا
كوچولو مامان آريشا كوچولو ۱ ماهگی