اخر۳۶
تا پایان ۳۶هفتگی
دکتر به من گفت تا۳۸ هفته
البتهدمن خیلی بی نظم میخورم یادم میره
منم دکترم تا ۳۴هفته و ۲ روز یعنی شروع ماه ۹ بهم داد و گفت دیگه بعدش نخور
هرموقع دکتربگه عزیزم ب من گف تا۳۶بخور
بمن دکترم گفت ۳۶هفته
از ۳۶ هفته نخور دیگه
تا ۳۵
به من گفت تااخر هفته ۳۵بخور
وای اینجا عصری یه موشک زدن از ترس کپ کردم هنوز زیر دلم درد میکنه اونم شدید
من کلا دکتر بهم نداد
چون زایمان پرخطر بودم
خبرش تکذیب شد
دکترم گفت تا جمعه ۱۵ اسفند که میشم ۳۵ هفته و ۶ روز بخورم بعدشم قطع کنم
تا هرموقع دکترت بگه
به من گفت تا ۳۴هفته و ۶روز یعنی ۳۵کامل که میشد همین امشب ،از فردا نباید بخورم
۳۶هفته باید هم آسپرین هم ویتامین Dرو قط کنی فقط آهن و فولیک اسید باید بخوری حتی بعد زایمان دکتر بم گف
۲۸یا۲۹
دکتر بمن گف تا ۳۵
تا۳۶ هفته
دکترم گفت شبی ک فرداش سز میشی نخور تااون موقع بخورم باید
تا۳۶هفته
یعنی ۳۵هفته و۶روز شدی بخور دیگه قطع
شما تهرانی ؟ میدونی این صدای کل کشیدن سوت برا چیه از بیرون میاد
یه هفته دیگ بخور ۳۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.