۹ پاسخ

من آسپرین نمیخورم اما آنوکسا رو گفته تا روز زایمان باید بزنم

۳۶ هفته

دکتر به من گفت تا ۳۶ هفته باید بخوری

به من گفت تا اخر ۳۴ هفتگی

من گف 36قط کنم

من ۳۵کامل شد قط کردم

به من گفت ۳۶ هفته

من اسپرینو هفته ۳۰ قطع کردم ولی انوکسا رو گفته تا ده روز قبل زایمان بزنم

من هنوزم دارم میخورم
چیزی هم نگفته دکتر

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی