۷ پاسخ

منم قطع نکردم

دکتر من که گفت ۳۶ هفته قطع کن گلم شما از دکترت بپرس جونم اصولأ قبل زایمان قط میکنن

اکثرا میگن تا36هفته بایدبخوری

من آمپول انوکساپارین میزدم دکتر گفت قطع کردم ❤️

این هفته دیگه قطع کن تا ۳۶ هفته بوده

دکترت میگه

باید دکترتون بگه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۰ ماهگی