دکترم بمن گفته بود تا ۳۶ هفته بخورم بعد قطش کنم
به من گفت تا ۳۵ هفته بخور
من سزارینم از ۳۶قطع کردم
من کف قط کن قط کردم
دکتر بمن گفت ۳۵ هفته و ۶ روز
به من که از اولشم اسپرین نداد دکتر
آره. دکتر بمن گفت از هفته ۳۶ نخورم که بعد زایمانم خونریزی زیاد نداشته باشم
من که از روز اول پزشکم برام تجویز کرده اصلا نخوردم آسپرین 😂 آسپرین را برا غلظت خون و لخته نشدن خون تجویز میکنن خب وقتی اینهمه مایعات میخوریم و فعالیت داریم دیگه چه نیازی به آسپرین هست بیشتر واسه اونایی ک استراحت مطلق هستن لازمه ن ماها
۳۶ هفته
هفته۳۶بایدقطع کنی گلم چ سزارین چ طبیعی اصلا نباید ب ۳۷ ب بعد برسه
بمن گفت تا هفته36
چندتا آسپرین میخوری شما؟
به من دکترم گفت هفته ۳۶ _۳۷ قطع کن
از پزشکت باید بپرسی. . انگار به من گفتن تا هفته ۳۵ باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.