۵ پاسخ

دکترم به من گفت تا ۳۵ هفته بخورم بعد قطش میکنم

نه به منم تا ۳۶ هفته گفته بود

نه عزیزم الان چیزی نمیشه بعد زایمان شاید دکتر بگه جوراب واریس بپوشی شایدم نگفت

دکترم به من گفته ۳۲هفته

آسپرین که تا هفته 36 بیشتر نمیخواد بخوری

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی