کیا هم قرص ال ارژنین میخورن هم اسپرین؟

۷ پاسخ

من بیچاره انسولین هم میزنم

منم خواهر وزن بچه کمه خونرسانی ضعیفه ۳۷ هفتهدگفته ختم میدم

پزشکت گفته بخوری؟ الکی نخوریا دختر

فکر نمیکنم دکتر نوشته دیگه
ولی با فاصله بخور

من و هم انوکسا میزدم تازه قطع کردم

من...

برا چی میخوری

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری