کیا قرص ال آرژنین میخورن؟؟

۶ پاسخ

دکتر برا من نوشته 200ولی فقط 1000گیر اومده

عزیزم شما ال آرژنین با دور چند میخوردین؟

من میخورم یک روز درمیان، دو شکمش کم بود

من میخورم ولی وزن بچم نرمالع دکترم داده وزنش بهتر تر بره بالا

من عزیزم

برای چی بهت داده

سوال های مرتبط

مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشا مامان روشا ۱ ماهگی
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۲ ماهگی