اینجا کیا آنوکسا ۴۰۰۰ با روزی ۲ تا اسپرین میخورن؟

۸ پاسخ

من ازهمه بدترم فکرکنم آنوکسا 6 هزار و دوتا آس آ 80

من روز درمیون انوکسا 6000میزنم و هر روز یه دونه اسپرین

من بعلت سن بالا مقاومت شریان رحمی که باعث رسیدن خون کم به جنین میشه شبی دوتا آسپرین ۸۰با هم می‌خوردم منظم سر ساعت ۱۲
انکسوپارین ۴۰۰۰بخاطر سقط مکررهای قبلی میزنم
دوست خوبم کامل رعایت کن من قول میدم بچتو صحیح و سالم بغل کنی از هیچی نترس
من دائم سقط میکردم دکترم عوض کردم با همین روش بچه قبلیم صحیح و سالم بدنیا آوردم
این یکی هم باز به همین روش فعلا دارم ادامه میدم

من هر کدوم یدونه

من یدونه آسپرین بایدونه امپول ۴۰۰۰

منم روزی یدونه آنوکسا و یدونه اسپرین میخوردم
دکترمو عوض کردم آنوکسا رو قطع کرد برام

منم یه دونه اسپرین و یدونه انوکسا ۴۰۰۰ میزنم

من انوکسا 4000ویک قرص آسپرین میخورم

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی