خوشکلا

کیا قرص آسپرین ۸۰ میخورن ،؟؟؟؟

تا اخر ۹ ماهگی باید بخوریم هر شب؟؟؟

۱۳ پاسخ

من شبی دو تا،!!

منم یکی میخورم گفت تا هفته 34 بخورم

منم میخورم

منم میخورم دکتر گفت تا دو هفته به زایمانت باید بخوری

من هر ۱۲ ساعت

من میخورم
دکترم گفت تا اخر بارداری بخور

من امروز رفتم دکتر ازش پرسیدم
گفتش تا ۳۶ هفته بخور

من از ۱۴هفته شبی ۲عدد میخورم

من شبی یه دونه

من دکترم گف تا۳۶هفته

اره من دکترم گفت تا آخر بخور

من میخورم

من فعلا دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گندم ناز🌾🩷 مامان گندم ناز🌾🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری