اونایی ک اسپرین میخورن هر شب میخورین؟؟؟

۱۰ پاسخ

چرااسپرین میخورین و اینکه دکترنوشته؟؟

سلام بله منم هرشب بعد شام میخورم

آره گلم من شبی دو تا میخورم برای خون رسانی بهتر

اره هرروز

بله عزیزم

منم‌ دکترم گفته ظهرا بعد نهار یکی بخورم

سلام اره عزیزم

اره....

سلام بله عزیزم

سلام بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری