۱۹ پاسخ

منم روزی یه دونه میخورم

من شبی یکی

ب منم داده خون رسانی ب جنین ضعیف بود شبی یکی میخورم

چرا همه میخورین دکتر برای من ننوشته

من یه شب یکی شب بعد دوتا

من شبی دوتا میخورم

من شبی 1

من روزی ی دونه میخورم

من شبی یه دونه انوکسا هم روزا میزنم

من میخورم شبی ۱ عدد،چون قبلا سقط داشتم

من شبی ۱دونه میخورم

منم روزی یکی میخورم اسپرین۸۰

اسپرین واسه چیه

من روزی یکی میخورم

من میخورم بخاطرواریس پا شیی یدونه

من از بعد انتی میخورم
خون رسانی به بچه بیشتر میشه
البته چون وزنم بالاست از بعد انومالی روزی دوتا میخورم

اره من روز ی‌کی میخورم

من ی شب یکی میخورم ی شب دوتا

من میخورم شبی یه دونه اسپرین ۸۰
شما به چه علتی میخورین

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد