خانوما کیا تو بارداری قرص آسپرین میخورن؟؟چرا میخورین؟

۱۴ پاسخ

من برای جلوگیری از مسمومیت بارداری

گروه قم میای

چون خواهرم فشار شریان رحمیش خیلی بالا بود تو بارداریش بخاطر همین دخترگلش Iugr بود روزی ۲ تا میخورد آمپول انوکسا هم میزد، منم ی کوچولو بالائه فشار یکی از شریانام‌، دکتر گفت ریسک نکن و بخور، شبی ی دونه میخورم

ممنونم از جواب های همتون🙏❤️

من مقاومت شریان رحمی داشتم ینی خونرسانی به جفت کم بود به خاطر همین روزی یدونه میخورم

من سقط داشتم از اقدام گفت بخور تا الانم دارم میخورم

من میخورم هر شب

دکتر من نداده

به من هم دکتر از ده هفته گفته بخورم

من آزمایش غربالگری دوم دادم نشون داد غلظت خون دارم واسه همین از اون موقع هرشب آسپرین می خورم

به منم داده یکم نگرانم بخورم عوارض بدی نداشته باشه.
منم یه سقط داشتم

دکتر به منم داده روزی 2 تا
چون قبلا یه سقط داشتم این بار گفته بخورم برا خونرسانی بهتر به جنین

من میخورم
برای رقیق شدن خون و خون رسانی بهتر ب جنین
البته من سابقه سقط هم داشتم دیگ سر پسرم میخوردم. تو این بارداری هم میخورم

رقیق کننده خون هس برا خون‌رسانی بهتر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی