۹ پاسخ

سلام مامان گل
میدونستی توی پیج من میتونی با کیفیت ترین لباس های نوزادی و اکسسوری نوزادی از جمله هدبند و توربان و پاپوش و کلاه با بهترین قیمت بخری؟؟
پیجم رو ببین مطمئنن همراهیم خواهی کرد😍
آیدی پیجم
@gallery_igul

من غلظت خون داشتم دوبار جنینام قلبشون تشکیل نشد دیگ بار سوم هم امپول هم اسپرین مصرف کردم و شکر مشکل رفع شد

من میخورم. خیلی هم خوبه برای خونرسانی به جنین دکترم تجویز کرده. دکتر درجه یکی هم هست. از مسموسیت بارداری و‌فشار خون جلوگیری میکنه. هیچ عوارضی هم برای خودت نداره.

من میخورم به حاطر مقاومت شریانی رحم البته الان اوکی شده اما دکتر گفت تا هفته۳۶ادامه بدم

من میخورم بخاطر خون رسانی به جنین و جلوگیری از سقط

من .به دلیل سقط قبلی و خونرسانی به جنین

من میخورم برا خونرسانی به بهتر به جنین و جلوکیری از مسومیت بارداری

من میخورم برای خون رسانی بیشتر برای جنین فشارم بالا بود

رقیق کننده خونه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری