کیا قرص آسپرین میخورن؟

۱۱ پاسخ

من تازه هفت روزه شروع کردم دارم میخورم

من عزیزم

من مبخورم

خون رسانی بهتر به جنین
معمولا اگر سابقه سقط فشار خون یا مشکل انعقادی یا غلظت خون داشته باشی بعد ۱۲ هفته مینویسن در موارد حاد تر حتی آمپول آنوکساپارین‌مینویسن
و بعد ۱۲ هفته مینویسن که شکم جنین شکل گرفته باشه چون در بعضی مواقع باعث فتق شکمی میشه

من از قبل بارداری شروع کردم.برای خون رسانی بهتر به جنین

من هم میخورم

من

من میخورم

من میخورم

من، بارداری قبلیم هم میخوردم

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری