خانما کیا هم آسپرین میخورن و هم قرص اهن

۸ پاسخ

اهن و آسپرین چه ربطی بهم داره من سر دوتا بارداری ها هردوشو میخورم

منم آسپرین از 12هفته شبی 2دوتا موخورم دوز 80

آهن هم آخر شب

والا من از اول بارداریم میخورم تا حالا برای بارداری های پر ریسک خیلی خوبه اتفاقاااا تروخداااا دکتر نشین مامانا برا خودتون

من قرص آهن reolمیخورم
و آسپرین ۸۰

من آسپرین میخورم و ففول

من دوتا اهن با اسپیرین

🙋🏻‍♀️.

من میخورم هردورو آهنو بعد شام میخورم آسپرینو قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری