اهن و آسپرین چه ربطی بهم داره من سر دوتا بارداری ها هردوشو میخورم
منم آسپرین از 12هفته شبی 2دوتا موخورم دوز 80
آهن هم آخر شب
والا من از اول بارداریم میخورم تا حالا برای بارداری های پر ریسک خیلی خوبه اتفاقاااا تروخداااا دکتر نشین مامانا برا خودتون
من قرص آهن reolمیخورم
و آسپرین ۸۰
من آسپرین میخورم و ففول
من دوتا اهن با اسپیرین
🙋🏻♀️.
من میخورم هردورو آهنو بعد شام میخورم آسپرینو قبل خواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.