۱۲ پاسخ

منم میخورم

من میخورن،برای خونرسانی بهتربه جنین هست

من میخورم ترس نداره خونرسانی به جنین انجام میده

من میخورم هر شب از ۸هفتگی

من میخورم از اول بارداری برای برایه رقیق شدن خونه

چرا میترسی عزیزم؟اتفاقا برای خونرسانی ب نی نی فوق العاده هست البته بدون تجویز دکتر نباید مصرف بشه

منم میخورم

من که سرخود قط کردم خدا کنه عیب نداشته باشخ زیادخون دماغ میشدم

دکترم گفت ازین هفته باید مثرف کنم چون سری قبل دچار مسمومیت بارداری بودم

من که شبی دو تا میخورم

خیلی خوبه
خونرسانی به جنین رو بهتر میکنه

سلام من امپولشومیزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی