اسپرین چرا دکتر گفت بخور کیا میخورن؟

۱۱ پاسخ

من چون یدونع سقط داشتم دکتر از وقتی آزمایشم مثبت شد بهم هم آسپرین داد هم آنوکسا

منم شبی دوتا میخورم

برای خون رسایی به جنین

من میخورم چون قبلاً یه سقط داشتم

خونرسانی بهتر ب جنین
من از موقعی ک اقدام بودم دکتر بهم داد

واسه غلظت خونه

من ممیخورم رقیق شدن خون واسه مسمومیت حاملگی من شنیدم خوبه

منم میخورم

برا خونرسانی بهتر به جنین
منم از همین هفته ها خوردم

من میخورم بخاطر خون رسانی بهتر به جنین

برا غلظت خون و خونرسانیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری