من چون یدونع سقط داشتم دکتر از وقتی آزمایشم مثبت شد بهم هم آسپرین داد هم آنوکسا
منم شبی دوتا میخورم
برای خون رسایی به جنین
من میخورم چون قبلاً یه سقط داشتم
خونرسانی بهتر ب جنین
من از موقعی ک اقدام بودم دکتر بهم داد
واسه غلظت خونه
من ممیخورم رقیق شدن خون واسه مسمومیت حاملگی من شنیدم خوبه
منم میخورم
برا خونرسانی بهتر به جنین
منم از همین هفته ها خوردم
من میخورم بخاطر خون رسانی بهتر به جنین
برا غلظت خون و خونرسانیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.