مامانا کیا اسپرین میخورن؟ضرر نداره؟؟؟

۱۱ پاسخ

نه خیلی هم خوبه که منو چی میگی آمپول انوکساپرین نوشته دردش که بیشتره

از پنج هفتگی دارم میخورم
رقیق کننده خونه
چراضرر داشته باشه
چیزی که دکتر برات تجویز میکنه ضرر نداره

منم میخورم دکتر بهم داد تاکید کرد بخورم

منم میخورم هرشب یکی

من میخورم هیچ چیزی بی ضرر نیست چاره ای نیست

من یه دونه میخوردم
از امروز باید دوتا بخورم دکتر حنطوش زاده گفتن

منم میخورم. هرچی دکترت گفته گوش بده اگه ضرر داشت که نمینوشت برات.

من از ۱۳ هفتگیم میخورم

منم از اول سه ماه میخورم

نه خیلی خوبه خون رسانی به بچه زیاد میشه من از اول میخورم

من میخورم ن چ ضرری خون رقیق میکنه خون رسانی ب بچه بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری