۹ پاسخ

نه عزیزم
ضرری نداره
من برای مقاومت شریان رحمی میخورم
اگر واجبه برات نخوردنش ضرر داره

ضررنداره

به منم گفت شبی دوتا بخوربرای خون رسانی

دکتر به منم داده گفت خون‌رسانی به جنین ضعیفه و مشکوک به مسمومیت بارداریم به شما هم همینو گفته؟

به نظر من بدون مشورت با دکترت هیچ قرصی نخور

من دکتر برام تجویز کرده فشار خونم بالا بود

سلام من ۱۸ سالمه ۴ ماه عروسی کردم تو این ۴ ماه کلا پریودم نامنظم شده الام که یه دوسه روزی از پریودم میگزره با کلی درد پریود شدم ویه لخته خون مث جگر که سرش سفید بود انداختم به نظر شما اون چیه؟

دکتر معمولا تشخیص میده
ولی در کل ضرر نداره فکر کنم

وقتی دکتر تجویز کنه باید بخوری دیگه
من الان ده روز میشه دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی