خانوما تو بارداری آسپرین ۸۰ میخورین یا ۸۱؟

۵ پاسخ

من ۸۱

بمن ۸۰ داده شبی دوتا

عزیزم برای چی آسپرین میخورین ؟

فرقی نداره
۸۱ برای اونایی هست ک معده درد شدید دارن

۸۰میخورم

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته هفدهم بارداری