کیا آسپرین میخورن و برای چی خوبه؟

۱۱ پاسخ

من میخورم واسه خونرسانی بهتر یه جنین

به من داد واس فشار

خون رسانی به جنین

من برا خون رسانی بچه

من رقیق کننده خونه

من روزی یکی میخورم

من واسه غلظت خون میخورم

منم روزی دوتا بخاطر خونرسانی ب جنین میخورم ک بچه ریز نمونه

من
بخاطر اکسیژن رسانی ب بچه

فشار وخونرسانی

برای اینکه خون راحت تر جریان پیدا کنه داخل بدن و جفت
من روزی دوتا دکترم برام تجویز کرده

سوال های مرتبط

مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری