من سه بسته ازش خوردم تاحالا عالیع
واسه چیه ؟
چرا همه میخورن من ندارم ؟!!🤔🤭😅
منم میخوردم بعد به دکترم گفتم ژلاتینیشو برام بنویسه
اینم ک میخورم بدتر
🤢🤢🤢🤢🤢🤢
بوی خیلی بد میده
منم مخورم
من میخورم روزی یدونه
چرا خیلییی بوی بدی داره من قبلا یه مدل دیگ میخوردم اون خوب بود این حالت تهوع میارع
من حالت تعوع میگیرم
حالت تعوع نمیشین
سلام من میخورم
منم میخورم
مننن مولتی ویتامین ۱ ساعت بعد صبحانه
چطور عزیزم ؟
من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.