سلام بچه ها کیا قرص آسپرین رو دارین میخورین ؟؟؟

۱۴ پاسخ

منم میخورم دکترم گفت اضافه وزن داری

منم میخورم غلظت خون دارم

منم دارم میخورم برای خون رسانی بهم داد

نمیدونم من تاحالا لکه بینی نداشتم ولی گفت داشتی نخور چون خون ریزی زیاد میشه

منم دوقلو دارم بخاطر خونرسانی داد

لکه بینی نداری

چرا میخورین
ب من ندادن ☹️😂

من شبی یکی میخورم از اول بارداری

منم روزی دوتا میخورم

منم شبی دوتا میخورم

بمن گفت اگه ی موقع لکه بینی یا خونریزی داشتی قطع کن آسپرین رو

ن علائم خاصی ندارم برا خون رسانی بهتر ب جنین تجویز میشه

من روزی ۲ تا

من از ۴هفته میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی