بچه ها آسپرین کیا بخورم

۱۲ پاسخ

به من دکتر گفت شب بخور ک ۸ساعت بعدش باید امپول بزنم

من شب قبل خواب میخورم

من.

شبا دوتا ۸۰

من عزبزم

من گفته طرفای عصر بخورم

هروقت عشق کردی بخورفقط باقرص دیگه ای نخوربعدم دکترمن چون فشارداشتم آسپرین گفت بخوری الان اینویادم اومدگفتم بهت بگم

شب ها بعد شام

به منم گفته شب بخورم موقع خواب میخورم چون معده رو اذیت میکنه با یک ونیم لیوان آب بخورین

شبا باید بخوری

منکه شبا قبل خواب میخورم

من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان إما کوچولو❤️ مامان إما کوچولو❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی