۱۰ پاسخ

۸۰ یا ۸۱ اگر اشتباه نکنم

۸۰ دوتا

۸۰ میخورم

من آسپرین میخورم از سه هفته پیش ولی الان تموم کروم شبی نمیدونم دوز چند بوده ک برم بگیرمش استرس دارم امشبم ندارم بخورم ازش

۸۰ روزی یکی از انومالی

میخورم ۸۰

من اسپرین دوز ۸۰ و انوکسا ۴ هزار

من دوز ۸۰ روزی دوتا

فقط آسپرین ایا انوکساپارین هم میزنین

۸۰.

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان پسرک🥰 مامان پسرک🥰 روزهای ابتدایی تولد