مامانی که اسپرین میخورین دکتر برای چی آسپرین میده؟

۹ پاسخ

من هرشب یکی میخورم.
وایه خون رسانی

من سقط داشتم برای خونرسانی

واس غلظت خون خون رسانی ب جنین

منم میخورم برا خون رسانی هستش

چ تاثیری داره . چرا براما نمیگن بخوریم

خون رسانی بچه من سر بچه اولمم میخوردم با وزن ۳۵۵۰به دنیا اومد سر این بچمم دارم میخورم

برای خون‌رسانی ب جفت

خونرسانی عزیزم

خون رسانی بچه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری