۱۰ پاسخ

از هفته ۱۲براخون رسانی ب جنین

من دیروز انومالی بودم برام نوشته گفتم مگه مشکلی هس گف ن خونرسانی رو بهتر میکنه

از اپل بارداری برا خونرسانی بهتر میخورم

یکم خونرسانی به رحمم ضعیف بود از هفته ۱۲ مبخورم

قبلا امبولی کرده بودم و الان هم آسپرین میخورم هم هر روز آنوکسا میزنم

برای خون رسانی ب جفت جلوگیری از سقط از وقتی متوجه شدم باردارم تاالان دکتر بهم داده

من ivf شدم از اول که قرص استرادیول شروع کردم آسپرین و آمپول انوکساپارین هم استفاده‌ میکنم. الآنم با توجه به قطع قرص استرادیول همچنان این دوتا دارو ادامه داره. حتی در بارداری های غیر ivf هم آسپرین تجویز میشه. برای رقیق شدن خون و خون‌رسانی بهتر به جنین هست

بعد انتی داد فری بتا بالا بود

من از قبل انتقال میخورم انوکسا هم میزنم اون موقع بعد از پانکچر برای این که ریز لخته تشکیل نشه داده بود بعدشم که ادامه دادم بخاطر خونرسانی به جفت و جنینه

از ابتدای بارداری خون رسانی بهتر به جفت و جنین

سوال های مرتبط

مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهشتم بارداری