خانما قرص آسپرین برای چی دکتر داده؟؟

۶ پاسخ

برا من واسه واریس برام نوشت

خونرسانی به جنین
من دکترمو عوض کردم ازمایشاتمو نگاه کرد گفت نیازی نیست بخوری

احتمالا خونرسانی بهتر به جنین .یا اگه بدنت ورم کرده برا اونه

خون رو رقیقتر میکنه خون رسانی به بچه با مقاومت کمتری انجام میشه

خونرسانی ب جنین

برای خونرسانی بهتر به جنین

سوال های مرتبط

مامان پویان خان مامان پویان خان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری